Mail de la Carla, estudiant de 4t del grau de Mestre de Primària a la Universitat de Barcelona
"Hola Eulàlia,
et volia donar les gràcies per l'acompanyament que m'has brindat i, sobretot pels coneixements compartits. Ha estat una experiència molt enriquidora que fins al moment no havia trobat a la Facultat ni cap mestra tan dedicada a nosaltres. Més val tard que mai!
Et desitjo el millor i espero retrobar-nos en un futur compartint la nostra professió.
Moltes gràcies per tot i, sí que ha sigut un encert cursar l'assignatura!"
Juny 2024
"Hola Eulàlia,
et volia donar les gràcies per l'acompanyament que m'has brindat i, sobretot pels coneixements compartits. Ha estat una experiència molt enriquidora que fins al moment no havia trobat a la Facultat ni cap mestra tan dedicada a nosaltres. Més val tard que mai!
Et desitjo el millor i espero retrobar-nos en un futur compartint la nostra professió.
Moltes gràcies per tot i, sí que ha sigut un encert cursar l'assignatura!"
Juny 2024
Mail de la Dunna, estudiant de 3r del grau de Mestre de Primària a la Universitat de Barcelona
“Hola Eulàlia, com estàs?
Sóc la Dunna del grup de Didàctica de la Matemàtica I de tercer de la UB, no han passat tants mesos i potser encara te'n recordes de mi (o igual no, que deus tenir mil noms i persones al cap).
El cas és que t'escric no amb cap finalitat, simplement per explicar-te que la meva situació d'aprenentatge a les pràctiques l'he fet a matemàtiques sobre figures planes, àrees, perímetres i volum i, que en part és gràcies a tú.
Crec que a vegades no es valora prou la feina del docent i jo a l'aula no t'ho vaig arribar a verbalitzar mai però la manera en que vas tenir de transmetre la teva passió i professió per a mi va ser exemplar. Sembla que a la meva tutora tant de l'escola, com de la UB han quedat fascinades amb la meva proposta. Per no parlar dels nens i nenes que, fins i tot a aquells que els costen les mates o no els hi agraden han quedat enganxats.
Bàsicament això, t'escric perquè volia donar-te les gràcies perquè gràcies a tú, la meva primera presa de contacte com a mestra ha estat tot un èxit.
Espero que estiguis i et vagi tot molt bé!!”
Maig 2024
“Hola Eulàlia, com estàs?
Sóc la Dunna del grup de Didàctica de la Matemàtica I de tercer de la UB, no han passat tants mesos i potser encara te'n recordes de mi (o igual no, que deus tenir mil noms i persones al cap).
El cas és que t'escric no amb cap finalitat, simplement per explicar-te que la meva situació d'aprenentatge a les pràctiques l'he fet a matemàtiques sobre figures planes, àrees, perímetres i volum i, que en part és gràcies a tú.
Crec que a vegades no es valora prou la feina del docent i jo a l'aula no t'ho vaig arribar a verbalitzar mai però la manera en que vas tenir de transmetre la teva passió i professió per a mi va ser exemplar. Sembla que a la meva tutora tant de l'escola, com de la UB han quedat fascinades amb la meva proposta. Per no parlar dels nens i nenes que, fins i tot a aquells que els costen les mates o no els hi agraden han quedat enganxats.
Bàsicament això, t'escric perquè volia donar-te les gràcies perquè gràcies a tú, la meva primera presa de contacte com a mestra ha estat tot un èxit.
Espero que estiguis i et vagi tot molt bé!!”
Maig 2024
Mail del Sergio, que em va tenir de professora a la UPC al 2006
“Hola Eulalia,
Quizá te parezca un poco raro este mensaje! hace años fui alumno tuyo, hoy hablando con unos amigos sobre que profesores tuvieron más repercusión en nuestras vidas, has salido entre los que más influencia tuvieron en mi.
Fue hace años, fue en FM1 de la EPSC, 2006! pero gracias a ti, en mi ultimo cuatrimestre de fase selectiva, por fin alguien me pudo explicar bien los fundamentos de matemáticas, y gracias a eso en ese mismo cuatrimestre fui capaz de aprobar FM1, FM2, Sistemes Lineals y Probabiltat i Estadistica... era mi último intento antes de solicitar el cuatrimestre de gracia, y estaba claro que tenía que aprobar todas las asignaturas de cálculo... Mi tutor me dijo que era practicamente imposible que aprobase eso, pero tu me ayudaste en mi claro problema previo con varios conceptos que nadie habia sabido explicarme a mi en la UPC. Tras eso mi carrera en telecomunicaciones ha sido un éxito, y me ha permitido tener una vida plena tanto en lo laboral, como fuera de lo laboral también.
He usado un poco google y he acabado en tu web, increible el trabajo que estás haciendo ahora con origami! seguro que dejarás mucha influencia en muchos otros.
Supongo que en su día te agradecí, pero lo vuelvo a hacer. Gracias por todo y te deseo todo lo mejor en tu nueva aventura!”
Setembre 2023
“Hola Eulalia,
Quizá te parezca un poco raro este mensaje! hace años fui alumno tuyo, hoy hablando con unos amigos sobre que profesores tuvieron más repercusión en nuestras vidas, has salido entre los que más influencia tuvieron en mi.
Fue hace años, fue en FM1 de la EPSC, 2006! pero gracias a ti, en mi ultimo cuatrimestre de fase selectiva, por fin alguien me pudo explicar bien los fundamentos de matemáticas, y gracias a eso en ese mismo cuatrimestre fui capaz de aprobar FM1, FM2, Sistemes Lineals y Probabiltat i Estadistica... era mi último intento antes de solicitar el cuatrimestre de gracia, y estaba claro que tenía que aprobar todas las asignaturas de cálculo... Mi tutor me dijo que era practicamente imposible que aprobase eso, pero tu me ayudaste en mi claro problema previo con varios conceptos que nadie habia sabido explicarme a mi en la UPC. Tras eso mi carrera en telecomunicaciones ha sido un éxito, y me ha permitido tener una vida plena tanto en lo laboral, como fuera de lo laboral también.
He usado un poco google y he acabado en tu web, increible el trabajo que estás haciendo ahora con origami! seguro que dejarás mucha influencia en muchos otros.
Supongo que en su día te agradecí, pero lo vuelvo a hacer. Gracias por todo y te deseo todo lo mejor en tu nueva aventura!”
Setembre 2023
Lucía, estudiant de 2on de Batxillerat - BAC STMG sistema francès -
“Siempre he tenido mucha dificultad con las matemáticas desde pequeña y antes de empezar las clases particulares con Eulàlia me faltaban las bases y fundamentos principales. Gracias a ella aprendí a entenderlas y cogí confianza conmigo misma que era lo que necesitaba para entender las mates y no estancarme al creer que no podía.
Poco a poco mis notas iban subiendo e iba perdiéndoles el miedo.
Eulàlia me ha ayudado mucho a confiar en mi y gracias a ella tuve una nota de la que estoy orgullosa en el BAC.”
Maig 2018
“Siempre he tenido mucha dificultad con las matemáticas desde pequeña y antes de empezar las clases particulares con Eulàlia me faltaban las bases y fundamentos principales. Gracias a ella aprendí a entenderlas y cogí confianza conmigo misma que era lo que necesitaba para entender las mates y no estancarme al creer que no podía.
Poco a poco mis notas iban subiendo e iba perdiéndoles el miedo.
Eulàlia me ha ayudado mucho a confiar en mi y gracias a ella tuve una nota de la que estoy orgullosa en el BAC.”
Maig 2018
Pares de la Mireia, 1er de Batxillerat científic
"A la Mireia no li agradaven gens les Matemàtiques, i l'Eulàlia ha aconseguit que les vegi d'una altra manera, fins arribar a fer de professora amb els seus companys. Però el més important va més enllà de les Matemàtiques: són les ganes amb que ha anat i com l'ha agradat la metodologia."
Maig 2018
"A la Mireia no li agradaven gens les Matemàtiques, i l'Eulàlia ha aconseguit que les vegi d'una altra manera, fins arribar a fer de professora amb els seus companys. Però el més important va més enllà de les Matemàtiques: són les ganes amb que ha anat i com l'ha agradat la metodologia."
Maig 2018
Paul, estudiant de 2on de Batxillerat - BAC ES sistema francès -
"Hores de bon ambient i amb un molt bon ritme de treball. Vaig aconseguir passar de treure 4/20 a 16/20. Venir a Espaimat és una decisió encertada que pot ser decisiva, sent que gràcies a ella he aconseguit aprobar el Bac amb mention."
Juny 2017
"Hores de bon ambient i amb un molt bon ritme de treball. Vaig aconseguir passar de treure 4/20 a 16/20. Venir a Espaimat és una decisió encertada que pot ser decisiva, sent que gràcies a ella he aconseguit aprobar el Bac amb mention."
Juny 2017
Pascale, mamá de Daniela, 3o de Primaria
"Gracias por haber ayudado a Daniela... Ha disfrutado de cada clase jugando... Daniela en ningún momento pensaba que era una clase de mates... Gracias por haber conseguido esa magia..."
Maig 2016
"Gracias por haber ayudado a Daniela... Ha disfrutado de cada clase jugando... Daniela en ningún momento pensaba que era una clase de mates... Gracias por haber conseguido esa magia..."
Maig 2016
Carmen, mamá de Pablo, estudiante de 5o de Primaria
El año pasado nuestro hijo Pablo comenzaba 5ºprim. Diagnosticado TDAH desde hacía tiempo, él se consideraba "malo en Mates" mientras su autoestima y su interés caían en picado, cuando trás grandes esfuerzos por su parte y por la nuestra, no conseguía pasar del 3 o 4.
Fue entonces cuando "descubrimos" a Eulalia Tramuns.
Ella conectó con Pablo desde el principio. Supo analizar la raíz de sus problemas con las asignatura y trató ese bloqueo con técnicas diferentes a las del colegio. A Pablo, nunca le ha dado pereza ir a sus clases, porque se siente cómodo, valorado, apoyado.
Eulalia es mucho más que una profesora de mates. Es "una entrenadora", que comprende las dificultades del estudiante, y le enseña sobre todo a perderles el miedo para poderlas superar. Y no se rinde, si una técnica no funciona, prueba con otra. Con ánimo, con alegría, sin desesperarse.
Este año, por primera vez Pablo aprobó un examen de matemáticas; recuerdo su cara de felicidad, orgulloso de si mismo. Luego han venido 6 y 7... Ha aprobado todo 5º. El está súper contento, animado y nosotros, sus padres muy felices y orgullosos de él.
Gracias Eulalia, por haberle ayudado tanto a dar este giro y a quitarse la etiqueta de "malo en mates" por la de "empiezo a entender las mates".
Juliol 2015
El año pasado nuestro hijo Pablo comenzaba 5ºprim. Diagnosticado TDAH desde hacía tiempo, él se consideraba "malo en Mates" mientras su autoestima y su interés caían en picado, cuando trás grandes esfuerzos por su parte y por la nuestra, no conseguía pasar del 3 o 4.
Fue entonces cuando "descubrimos" a Eulalia Tramuns.
Ella conectó con Pablo desde el principio. Supo analizar la raíz de sus problemas con las asignatura y trató ese bloqueo con técnicas diferentes a las del colegio. A Pablo, nunca le ha dado pereza ir a sus clases, porque se siente cómodo, valorado, apoyado.
Eulalia es mucho más que una profesora de mates. Es "una entrenadora", que comprende las dificultades del estudiante, y le enseña sobre todo a perderles el miedo para poderlas superar. Y no se rinde, si una técnica no funciona, prueba con otra. Con ánimo, con alegría, sin desesperarse.
Este año, por primera vez Pablo aprobó un examen de matemáticas; recuerdo su cara de felicidad, orgulloso de si mismo. Luego han venido 6 y 7... Ha aprobado todo 5º. El está súper contento, animado y nosotros, sus padres muy felices y orgullosos de él.
Gracias Eulalia, por haberle ayudado tanto a dar este giro y a quitarse la etiqueta de "malo en mates" por la de "empiezo a entender las mates".
Juliol 2015
Ramon, estudiant de 2on de Batxillerat científic
"Sóc en Ramon Mallén, 18 anys, acabo d'acabar batxillerat científic i la meva intenció és cursar una doble titulació de fisioteràpia i ciències de l'activitat física i l'esport el curs vinent.
Personalment, he de dir que jo tenia vertaders problemes amb les matemàtiques. Reconec que no sóc un alumne brillant (tot i que tampoc un desastre), però sempre, sempre, si m'esforçava en la matèria me la treia, i inclús amb bona nota. Amb les matemàtiques, però, era una batalla perduda. Una guerra perduda. Portava des d'abril del 2014 sense aprovar cap examen de matemàtiques, i quan anava a complir un any (aniversari que no anava a celebrar) la meva tutora em va recomanar a l'Eulàlia, ja que em va dir que era una molt bona professora de matemàtiques i que era diferent de la resta. Mons pares i jo ens ho vam pensar no una, ni dos, ni tres vegades abans de recórrer-hi, però al veure que no tenia escapatòria, i que per aquell camí repetiria curs només per culpa de les matemàtiques...
L'Eulàlia és diferent de tot professor particular. Ja no és tant envers els coneixements que et pugui ensenyar (que també són molts) sinó en la manera de tractar a l'estudiant. Va fer que tornés a confiar en mi, que m'aixequés i que creiés que jo era bo. I efectivament, he acabat amb un 7 de nota final de 2n batx de matemàtiques, i a veure com va la selectivitat...
No és broma, l'actitud i ganes que hi posa... són espectaculars i dignes d'admirar. Ara i sempre li agrairé el que ha fet per mi els darrers 2 mesos i poc. Gràcies."
Juny 2015
"Sóc en Ramon Mallén, 18 anys, acabo d'acabar batxillerat científic i la meva intenció és cursar una doble titulació de fisioteràpia i ciències de l'activitat física i l'esport el curs vinent.
Personalment, he de dir que jo tenia vertaders problemes amb les matemàtiques. Reconec que no sóc un alumne brillant (tot i que tampoc un desastre), però sempre, sempre, si m'esforçava en la matèria me la treia, i inclús amb bona nota. Amb les matemàtiques, però, era una batalla perduda. Una guerra perduda. Portava des d'abril del 2014 sense aprovar cap examen de matemàtiques, i quan anava a complir un any (aniversari que no anava a celebrar) la meva tutora em va recomanar a l'Eulàlia, ja que em va dir que era una molt bona professora de matemàtiques i que era diferent de la resta. Mons pares i jo ens ho vam pensar no una, ni dos, ni tres vegades abans de recórrer-hi, però al veure que no tenia escapatòria, i que per aquell camí repetiria curs només per culpa de les matemàtiques...
L'Eulàlia és diferent de tot professor particular. Ja no és tant envers els coneixements que et pugui ensenyar (que també són molts) sinó en la manera de tractar a l'estudiant. Va fer que tornés a confiar en mi, que m'aixequés i que creiés que jo era bo. I efectivament, he acabat amb un 7 de nota final de 2n batx de matemàtiques, i a veure com va la selectivitat...
No és broma, l'actitud i ganes que hi posa... són espectaculars i dignes d'admirar. Ara i sempre li agrairé el que ha fet per mi els darrers 2 mesos i poc. Gràcies."
Juny 2015
Albert, Enginyer Aeronàutic per la EPSC (actualment EETAC)
"Durant la meva etapa d'estudis vaig tenir la oportunitat de col·laborar en un projecte de l'Eulàlia. L'objectiu del mateix era identificar els errors més comuns comesos pels alumnes de primer cicle de carrera en l'assignatura de matemàtiques, quantificar-los i desenvolupar un mètode docent eficient que els ajudés a resoldre aquest aspecte.
La seva empenta i il·lusió em van fer creure en el projecte i voler involucrar-m'hi des del primer moment. Una idea que finalment abordava una problemàtica que es repeteix en molts cursos inicials de matemàtiques a nivell universitari.
Personalment, haver tingut a l'abast un recurs així durant certs moments de la meva etapa acadèmica hauria sigut, sens cap mena de dubte, molt útil per a mi."
Juny 2013
La seva empenta i il·lusió em van fer creure en el projecte i voler involucrar-m'hi des del primer moment. Una idea que finalment abordava una problemàtica que es repeteix en molts cursos inicials de matemàtiques a nivell universitari.
Personalment, haver tingut a l'abast un recurs així durant certs moments de la meva etapa acadèmica hauria sigut, sens cap mena de dubte, molt útil per a mi."
Juny 2013
Enrique, Enginyer de Telecomunicacions per la UPC
"Coincidí con Eulàlia Tramuns en la EPSC (actual EETAC) como alumno, en la asignatura de Fonaments Matemàtics I. Gracias a su metodología y a sus grandes conocimientos en la materia, logré mi primera Matrícula de Honor. Tiene una gran capacidad para enseñar y para hacer entender aquellos problemas matemáticos que se nos resisten. Es muy paciente con aquellos alumnos que presentan ciertas dificultades."
Abril 2013
Abril 2013
Anna, Enginyera Aeronàutica per la EPSC (actualment EETAC)
“Vaig tenir a l’Eulàlia a l’assignatura de Fonaments Matemàtics a primer de carrera. Aquesta assignatura és l’eina essencial per a poder seguir correctament tota la resta d’assignatures. Encara recordo que explicava molt bé la matèria, sempre estava disposada a ajudar davant de qualsevol problema i era molt pacient i amable amb tots els alumnes.”
Abril 2013
Abril 2013
Alberto, Enginyer de Telecomunicacions per la UPC
"Tinc molt bon record de les classes de matemàtiques de l'Eulàlia a la universitat. És una professora que es nota que es preocupa de que els alumnes aprenguin i entenguin. S'esforça per no deixar ningú amb dubtes. Les seves classes són amenes i em va agradar especialment el fet que es pren la molèstia d'esbrinar les diferents mancances dels alumnes i posar tasques específiques per treballar-les i millorar. Penso que té traça per aconseguir motivar i que se li dóna molt bé la docència!"
Març 2013
Març 2013
Marcos, estudiant d'Enginyeria Tècnica Aeronàutica a la UPC
"Me llamo Marcos y estoy en el último cuadrimestre de Ingeniería Técnica Aeronáutica especialidad de Aeronavegación.
Llegué a la universidad vía un Ciclo Formativo de Grado Superior de electricidad, a la par llegué a este mediante Bachillerato nocturno. Mi nivel matemático no era ni de lejos tan bueno como supuestamente debería haber sido.
No me sacaba de encima la asignatura de matemáticas del primer cuadrimestre de facultad, con la consecuente frustración. Solo intentaba, intentaba y no obtenía resultados, mis lagunas eran demasiado grandes. Llegó un punto en el cual me veía (y en puertas estaba) fuera de la carrera.
Repetí otra vez la asignatura, aquello se hizo demasiado grande para mi. Pero hubo una diferencia, la asignatura la impartió un docente muy diferente a los anteriores, Eulalia.
Gracias a ella y la fe que tuvo en mi, junto con sus conocimientos matemáticos consiguió que aprobara la asignatura y hoy me vea en puertas de ser ingeniero.
Gracias a ella podré trabajar en algo que en años anteriores a la facultad ni se me hubiera ocurrido, y seguro que no hubiera alcanzado si no hubiera aparecido en el instante en que lo hizo.
Le estaré siempre agradecido, puesto que en los tiempos que corren una titulación universitaria abre muchas puertas y éstas permanecerían cerradas si hubiera abandonado la facultad. Otra vida muy diferente me ha deparado.
Muchas gracias Eulalia."
Març 2013
Llegué a la universidad vía un Ciclo Formativo de Grado Superior de electricidad, a la par llegué a este mediante Bachillerato nocturno. Mi nivel matemático no era ni de lejos tan bueno como supuestamente debería haber sido.
No me sacaba de encima la asignatura de matemáticas del primer cuadrimestre de facultad, con la consecuente frustración. Solo intentaba, intentaba y no obtenía resultados, mis lagunas eran demasiado grandes. Llegó un punto en el cual me veía (y en puertas estaba) fuera de la carrera.
Repetí otra vez la asignatura, aquello se hizo demasiado grande para mi. Pero hubo una diferencia, la asignatura la impartió un docente muy diferente a los anteriores, Eulalia.
Gracias a ella y la fe que tuvo en mi, junto con sus conocimientos matemáticos consiguió que aprobara la asignatura y hoy me vea en puertas de ser ingeniero.
Gracias a ella podré trabajar en algo que en años anteriores a la facultad ni se me hubiera ocurrido, y seguro que no hubiera alcanzado si no hubiera aparecido en el instante en que lo hizo.
Le estaré siempre agradecido, puesto que en los tiempos que corren una titulación universitaria abre muchas puertas y éstas permanecerían cerradas si hubiera abandonado la facultad. Otra vida muy diferente me ha deparado.
Muchas gracias Eulalia."
Març 2013
Pares de la Gala, estudiant de 4rt de primària
"La nostra experiència amb l'Eulàlia ha estat de molta ajuda amb la nostra filla Gala. Tant l'estudi personalitzat de la nena com la tècnica d'estudi han ajudat a la Gala a tenir millor resultats i més coneixements. A nosaltres ens ha donat vàries pautes per seguir perquè les matemàtiques li resultin més divertides i més facils d'entendre."
Desembre 2012
Desembre 2012
Arnau, estudiant de 4rt d'ESO
"Gràcies a l'Eulàlia he aconseguit pujar d'un sis a un vuit de la nota final en matemàtiques. Cal destacar la tècnica que utilitza en la qual agafa al seu alumne i l'analitza per tal d'aïllar el problema i no perdre el temps repassant continguts que la persona ja té assumits.
És una professora pendent de l'alumne i intenta ajudar-lo sempre però mai dient-li la resposta sinó explicant-li el problema pas per pas sense perdre la paciència."
Setembre 2012
És una professora pendent de l'alumne i intenta ajudar-lo sempre però mai dient-li la resposta sinó explicant-li el problema pas per pas sense perdre la paciència."
Setembre 2012